MENU

NKBV trapt 2015 af met samenwerking The North Face

Outdoormerk The North Face en de NKBV gaan vanaf 2015 samenwerken. In een tijd waarin Nederlandse sportbonden moeite hebben (hoofd)sponsors aan zich te binden, presenteert de NKBV met trots haar nieuwe partnership.

NKBV-directeur Robin Baks is blij met deze sponsorovereenkomst: “Met een financiële bijdrage helpt The North Face ons met de ontwikkeling van de sport en de verdere groei van het aantal leden. Daarnaast draagt dit partnership bij aan de professionele uitstraling van onze vereniging. Bovendien voorziet The North Face onder andere de leden van het Nederlands sportklimteam, het Nederlands ijsklimteam en de NKBV Expeditie Academie van een nieuwe garderobe.”

De samenwerking onderstreept het succes dat de NKBV de afgelopen jaren behaalde met een groeiend ledenaantal, in een periode waarin veel Nederlandse sportbonden juist kampen met dalende ledencijfers en vertrekkende sponsors.

“Een mooie partner”, vindt ook Stijn van Hees, marketing manager van The North Face. “De NKBV staat midden in onze doelgroep van buitensporters die onder soms extreme weersomstandigheden op pad gaan. Ze is de autoriteit op het gebied van de bergsport en daar verbinden wij graag onze naam aan. We zijn er trots op dat we met deze samenwerking bijdragen aan de ambities van bergsportend Nederland.”

Foto: vlnr. (boven) Hans Veth van CJ Agencies; Robin Baks, NKBV-directeur; Paul Kwakkenbos, NKBV-secretaris; (onder) Stijn van Hees, marketingmanager The North Face; Joachim Driessen NKBV-voorzitter.

Lees verder