MENU

Partners

De NKBV heeft de volgende partners.

RAB

Oprichter Rab Carrington kon twee dingen in het leven, erg goed: klimmen en slaapzakken maken. Hij wist uit eigen ervaring wat je nodig hebt als je buiten of in een tentje slaapt. Donsjassen en donsslaapzakken zijn de producten waar zijn bedrijf Rab groot mee is geworden. In de ontwikkeling van deze donsproducten werkt Rab samen met verschillende universiteiten. Binnen het bedrijf gaan wetenschap en ambacht hand in hand. Carrington is inmiddels geen eigenaar meer van Rab Equipment, maar het outdoormerk blijft een begrip in de bergsportwereld.

samenwerking

BEVER

Bever is de outdoorspecialist van Nederland en rust zijn klanten uit met hoogwaardige materialen. Met 35 winkels is Bever in Nederland de marktleider binnen zijn segment. In Bevers Flagshipstore en Premium Stores vind je een uitgebreidere (klim)collectie. Bever verspreidt informatie van de NKBV zodat Bever klanten goed voorbereid op vakantie kunnen. NKBV-leden krijgen op vertoon van hun NKBV-ledenpas 10% korting bij alle winkels van Bever.

ZWITSERLAND TOERISME

Zwitserland heeft maar liefst 48 bergen die boven de 4.000 meter komen. De bekendste ​bergen zijn de Jungfrau en de Matterhorn. Al jaren trekken de leden van de NKBV met veel plezier de Zwitserse Alpen in. Zoals naar het Zwitsers Nationaal Park in Graubünden​, het grootste beschermde gebied van het land​ en vele andere prachtige parken.​

NIKWAX (DUURZAAMHEIDSPARTNER)

Het merk Nikwax is marktleider in de verzorging van outdoorkleding. Door je waterdichte jas of broek te behandelen met hun producten, verleng je de levensduur en blijven ze waterdicht en ademend. Zo ben je niet genoodzaakt om elke paar jaar nieuwe kleding te kopen en help je op een heel eenvoudige manier de impact op het milieu te verminderen. Bijkomend voordeel is dat je geld overhoudt om nog meer te genieten van de mooie bergen. Bovendien krijg je in de NKBV-webshop ook nog eens korting op de producten van Nikwax.

sAMENWERKING

VAUDE (DUURZAAMHEIDSPARTNER)

Sinds 40 jaar staat VAUDE voor hoogwaardige buitensportkleding, uitrusting voor bergsporters en de perfecte uitrusting voor fietsliefhebbers.

INTERVIEW

INTERBEST (MEDIAPARTNER)


Marktleider in snelwegreclame. Meer dan 100 reclamemasten bij de drukste knooppunten in Nederland zorgen ervoor dat snelwegreclame een van de meest effectieve manieren is om iedere dag miljoenen werkende Nederlanders - koopkrachtige consumenten- te bereiken. Het enorme bereik zorgt ervoor dat snelwegreclame bij uitstek geschikt is voor campagnes waar snel resultaten geboekt moeten worden: merk/productintroducties, herpositioneringen en salespromoties. En met onze TomTom/Cendris en NDW data kunnen we het bereik en de impact van iedere campagne tot op de komma nauwkeurig inzichtelijk maken. Interbest. Adverteren voor een miljoenenpubliek met koopkracht.

MOVING ADVENTURES

Sinds haar oprichting in 2001 vertoont de European Outdoor Film Tour uitgelezen documentaires op het gebied van outdoorsport, avontuur en reizen. De coryfeeën, sporten en landen verschillen per jaar, maar de rode draad is altijd: This is Real! Reel Rock richt zich meer op de hardcore buitenklimmers met inspirerende klimdocu's van de meest ingewikkelde projecten. Banff vertoont outdoorfilms van de meest uiteenlopende outdoorsporten met altijd de meest uitdagende en spannende reizen en projecten.

NEDERLANDSE LOTERIJ


Ruim 70% van de winst van de Nederlandse Loterij wordt aan de sport afgedragen. Sinds de oprichting van Stichting De Lotto in 1961, is er al meer dan 1,4 miljard euro naar de Nederlandse sport gegaan via NOC*NSF. Zowel de topsport als de breedtesport en talentontwikkeling profiteren van een grote jaarlijkse bijdrage van de Nederlandse Loterij. De overige 30% draagt de Nederlandse Loterij af aan 18 goede doelen die zich inzetten voor de verbetering van gezondheid, behoud van cultuur en de ontwikkeling van de maatschappij. Aan deze goede doelen is sinds de oprichting al ruim 550 miljoen euro afgedragen.

MERCER (VERZEKERINGSPARTNER)

Mercer is een mondiale aanbieder van advies op het gebied van Health, Wealth en Career. Bij Mercer bevorderen we de gezondheid, welvaart en carrières van meer dan 110 miljoen mensen. Dit doen wij door werkgevers te faciliteren bij het maken van weloverwogen keuzes. De 21.000 Mercer medewerkers, verspreid over meer dan 170 kantoren in 43 landen, bieden de klant ondersteuning bij het oplossen van complexe vraagstukken ten aanzien van arbeidsvoorwaarden en menselijk kapitaal, en bij het ontwerpen en beheren van ziektekostenregelingen, sociale voorzieningen en pensioenen. Zo helpen wij onze relaties een goede werkgever te zijn en zorgen wij vandaag voor de dag van morgen.

Interesse in een samenwerking met de NKBV of adverteren? Neem contact op met sponsormanager Patrick Baars (patrick.baars@nkbv.nl)