MENU

Over MijnNKBV, facturen en betalingen

Vanaf midden december is de factuur voor je lidmaatschap en/of reisverzekering terug te vinden in MijnNKBV. In verband met privacy, krijg je de facturen nu niet meer als e-mail bijlage.

Wanneer je de factuur handmatig betaalt, kun je vanuit MijnNKBV gemakkelijk met iDeal betalen. Heb je een automatisch incasso afgegeven, dan incasseren wij de premie.

MijnNKBV
Lukt het niet om in te loggen in MijnNKBV? Stuur een mailtje naar de ledenservice via ledenservice@nkbv.nl. Wij maken dan een wachtwoord voor je aan voor MijnNKBV, waar je de factuur kunt vinden.

Klimjaarkaart
In de 2e week van januari is de factuur voor de klimjaarkaart zichtbaar via MijnNKBV. Ook hierbij geldt dat wanneer je de betaling handmatig doet, dit gelijk via iDeal kan vanuit MijnNKBV. Leden die een automatische incasso afgeven, ontvangen in december met het blad Bergsportreizen de nieuwe ledenpas 2017 met vermelding 'klimjaarkaart'.

Reisverzekering
Wanneer wij de betaling hebben ontvangen, mailen we je een persoonlijk verzekeringsbewijs. Indien er geen mailadres bij ons bekend is, kun je deze doorgeven via ledenservice@nkbv.nl. Wij maken dan een wachtwoord voor je aan voor MijnNKBV, waar je het verzekeringsbewijs kunt vinden. Heb je geen e-mailadres, neem dan telefonisch contact op met de NKBV ledenservice (0348-409521). 

Checken
Controleer in MijnNKBV of je juiste e-mailadres vermeld staat en check gelijk je overige gegevens. Dat voorkomt verrassingen in december.
Lees verder