Wanneer je de factuur handmatig betaalt, kun je vanuit MijnNKBV gemakkelijk met iDeal betalen. Heb je een automatisch incasso afgegeven, dan incasseren wij de premie.
MijnNKBVLukt het niet om in te loggen in MijnNKBV? Stuur een mailtje naar de ledenservice via
ledenservice@nkbv.nl. Wij maken dan een wachtwoord voor je aan voor
MijnNKBV, waar je de factuur kunt vinden.
KlimjaarkaartIn de 2e week van januari is de factuur voor de klimjaarkaart zichtbaar via MijnNKBV. Ook hierbij geldt dat wanneer je de betaling handmatig doet, dit gelijk via iDeal kan vanuit MijnNKBV. Leden die een automatische incasso afgeven, ontvangen in december met het blad Bergsportreizen de nieuwe ledenpas 2017 met vermelding 'klimjaarkaart'.
Reisverzekering
Wanneer wij de betaling hebben ontvangen, mailen we je een persoonlijk verzekeringsbewijs. Indien er geen mailadres bij ons bekend is, kun je deze doorgeven via
ledenservice@nkbv.nl. Wij maken dan een wachtwoord voor je aan voor
MijnNKBV, waar je het verzekeringsbewijs kunt vinden. Heb je geen e-mailadres, neem dan telefonisch contact op met de NKBV ledenservice (0348-409521).
CheckenControleer in
MijnNKBV of je juiste e-mailadres vermeld staat en check gelijk je overige gegevens. Dat voorkomt verrassingen in december.